Bize Ulaşın WhatsApp Hattımız

N Dergi 1. Sayı

N Dergi  1. Sayı

N Dergi'nin ilk sayısında son yıllarda hem araştırma yaptıran kurum-markaların hem de araştırma dünyasının, içgörü elde etme konusunda üzerinde titizlikle çalıştıkları "etnografik araştırmalar" dosya konusu.

N Dergi'nin ilk sayısında son yıllarda hem araştırma yaptıran kurum-markaların hem de araştırma dünyasının, içgörü elde etme konusunda üzerinde titizlikle çalıştıkları "etnografik araştırmalar" dosya konusu.

 Bu sayının dikkat çeken bölümlerinden biri de Baykuş Ödülleri ve bu sene 5.si yapılan yarışmada dereceye giren çalışmalardan bir kısmı detayları ile sayfalarımızda. Bir kurum ya da marka neden araştırma yaptırmalı, hangi araştırmayı nasıl yaptırmalı, örneklem nasıl oluşturulmalı ve son olarak elde edilen veriler markanın ürün geliştirmeden iletişim çalışmalarına kadar nasıl katkı sağlıyor sorularının cevaplarını paylaştık. 

 Sektörümüzün duayenlerinden Akın Alyanak, Uğur Ünal ve Çaytaş Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Yavuz Sütçüoğlu röportajları araştırma sektörünün önemli noktalarının altını çiziyor. 

 Bu sayımızda Temel Aksoy, Sinan Canan ve Fatoş Karahasan makaleleri ile değerli düşüncelerini bizlerle paylaştılar.

 Soru formu sorununun çözümü için Ogün Akyol, TÜAD araştırma ve çalışmalarını derledi. 

 Ve daha pek çok önemli konu sektörün değerli isimleri ile sayfalarımızda yer alıyor. 

Marka, pazarlama, üretim ve araştırma dünyasına hem gerçek sektörün içinden hem de akademik-bilimsel bakış açısıyla bakmak istiyorsanız N Dergi sizinle. 

Keyifle okumanızı ve içindeki bilgileri paylaşmanızı dileriz. 


0 Yorum

Tavsiye Edilen

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar yıldız (*) ile işaretlenmiştir

0 Yorum