Bize Ulaşın WhatsApp Hattımız

N Dergi 2. Sayı

N Dergi 2. Sayı

N Dergi’nin ikinci sayısında pazarlama yatırımından üretim yatırımına, reklam yatırımdan medya planlama-satın alma yatırımlarına kadar yatırım yapılan alanlarda çok farklı metriklerin değerlendirildiği “Araştırma Yatırımının Geri Dönüşü (ROI)” dosya konusu.

Bu sayıda ilk sayımızda da yer bulan Baykuş Ödülleri’nin yarışma derecesine giren çalışmaları,bazı detayları ile sayfalarımızda yer almakta.Bir kurum ya da marka neden araştırma yaptırmalı, hangi araştırmayı nasıl yaptırmalı, örneklem nasıl oluşturulmalı ve son olarak elde edilen veriler markanın ürün geliştirmeden iletişim çalışmalarına kadar nasıl katkı sağlıyor sorularının cevaplarını paylaştık. 

N Dergi, sektörümüzün duayen isimlerindenBülent Tanlave Market ResearchSociety CEO’su JaneFrost CBE röportajlarında araştırma sektörünün merak edilensorularını ve yanıtlarını okuyucuları ile buluşturuyor. 

Av. Nurdan Çavdaroğlu, Mehmet Aktulga, Av. Jülide Soybaş ve Pınar Trana’nınsektörle ilgili önemli bilgileri aktardıkları makaleleri, dergimizinikinci sayısında yer alıyor.

Ve sektörün birbirinden değerli birçok isimleri ikinci sayımızın sayfalarında okuyucuları ile buluşmayı bekliyor.

Marka, pazarlama, üretim ve araştırma dünyasına hem gerçek sektörün içinden hem de akademik-bilimsel bakış açısıyla bakmak istiyorsanız N Dergi sizinle. 

Keyifle okumanızı ve içindeki bilgileri paylaşmanızı dileriz. 

0 Yorum

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar yıldız (*) ile işaretlenmiştir

0 Yorum