Bize Ulaşın WhatsApp Hattımız

ThinkNeuro ESOMAR’da Nöropazarlama Araştırma Metodolojisini Uyguladı

ThinkNeuro ESOMAR’da Nöropazarlama Araştırma Metodolojisini Uyguladı

ThinkNeuro ESOMAR’da Nöropazarlama Araştırma Metodolojisini Uyguladı Eylül ayında Amsterdam’da gerçekleştirilen ESOMAR kongresinde, Türkiye’den ThinkNeuro, Coca Cola Company ile birlikte bir konuşma gerçekleştirdi. 

ThinkNeuro ESOMAR’da Nöropazarlama Araştırma Metodolojisini Uyguladı       

 Eylül ayında Amsterdam’da gerçekleştirilen ESOMAR kongresinde, Türkiye’den ThinkNeuro, Coca Cola Company ile birlikte bir konuşma gerçekleştirdi. 

Sunumu yapılan araştırmada, reklamlara karşı Y kuşağı ve yetişkinlerin algıları arasındaki fark ve bunların nedenleri incelendi. Bilinçdışı algılara ulaşmanın hedeflendiği araştırmada, nöropazarlama araştırma metodolojisi hayata geçirildi. Katılımcıların reklamları izlerken beyin dalgaları ölçümlendi ve aynı anda göz takipleri yapıldı. Elde edilen sonuçlar üzerinden nöroskor bazlı derinlemesine görüşmeler gerçekleştirilerek duygusal tepkilerin nedenlerine ulaşıldı. 

Basında yoğun ilgi gören kongrede, nöropazarlama yöntemlerinin kullanımıyla farklılaşan araştırma sonuçları, genç ve yetişkin hedef kitlenin özgürlük ve karşı cinsle olan ilişkiler konusunda farklı tepkiler gösterdiğini, öte yandan müzik, başarma hissi ve hikâyelere karşı benzer algılara sahip olduğunu ortaya çıkardı. 


0 Yorum

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar yıldız (*) ile işaretlenmiştir

0 Yorum