Bize Ulaşın WhatsApp Hattımız



  • N Dergi
    • Yazı
    • Okunma

    N Dergi

Yazarın yazıları

  • N Dergi 2. Sayı

    N Dergi 2. Sayı 2

    N Dergi’nin ikinci sayısında pazarlama yatırımından üretim yatırımına, reklam yatırımdan medya planlama-satın alma yatırımlarına kadar yatırım yapılan alanlarda çok farklı metriklerin değerlendirildiği “Araştırma Yatırımının Geri Dönüşü (ROI)” dosya konusu.

    DEVAMINI OKU
  •  Reklamda veya Medyada Araştırmaların Doğru Kullanımı İçin TÜAD Danışma Kuruluna Başvurun!

    Reklamda veya Medyada Araştırmaların Doğru Kullanımı İçin TÜAD Danışma Kuruluna Başvurun! 2

    TÜAD, tüketiciye, topluma ve araştırma sektörünün paydaşlarına karşı duyduğu sorumluluk çerçevesinde, araştırma sonuçlarının pazarlama iletişiminde ve kamuoyu bilgilendirmelerinde nesnel bir şekilde kullanılması gerektiği öz bilincini yerleştirmek için 4 yıl önce bir “Danışma Kurulu” oluşturdu.

    DEVAMINI OKU
  • Vera Araştırma

    Vera Araştırma 2

    Vera Araştırma İstanbul’un Uluslararası Bir Finans Merkezi Olması İçin Ölçüm Modeli Geliştiriyor.Vera Araştırma, İstanbul’un kısa vadede bölgesel, orta ve uzun vadede ise küresel bir finans merkezi olması hedefleri kapsamında İstanbul Büyükşehir Belediyesi, 

    DEVAMINI OKU
  • Fatoş Karahasan Makale

    Fatoş Karahasan Makale 2

     Dünyanın en büyük dijital pazarlama etkinliği dmexco, bu yıl da rekor rakamlara imza attı. 12- 13 Eylül 2017’de, Almanya’nın Köln şehrinde düzenlenen dmexco’ya, 1.100 şirket ve 39 ülkeden 40.700 kişi katıldı. Köln Messe’de, şirket temsilcileri,

    DEVAMINI OKU